اولین نطق نماینده گناباد وبجستان در مجلس دهم
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی
زمان انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۵
مهندس حمید بنائی در نطق میان دستور:

اگر هر مسئولی به وظیفه خویش درست عمل کند شاهد تبانی، اختلاس و ارتشاء نخواهیم بود

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس با بیان اینکه حاصل بیکاری فقر، فساد، انحراف و بزهکاری است، اظهار داشت: بنا به این شرایط دولت باید برای مقابله با بیکاری راهکار ارائه دهد و اراده جدی داشته باشد و از آمارسازی دست بردارد.

 خبرگزاری خانه ملت، حمید بنایی در نشست علنی امروز (چهار شنبه، ۲۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، اظهار داشت: مجلس دهم در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته و حماسه بزرگ مردم در انتخابات مدیون نمایش الهی ملت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در تمام عرصه های انقلاب است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس اگر قرار است در رأس امور قرار گیرد و مسائل مورد نیاز کشور را پیگیری کند باید به برخی محورها توجه ویژه داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس دهم ادامه داد: امروز جامعه ما از هر قشر و طبقه ای بر مدار اسلام، وحدت کلمه یافته و بر اشتراکات خود تکیه نموده و از وجوه افتراق دوری می جوید.

بنایی ادامه داد: بر مبنای هدایت های مقام معظم رهبری حفظ وحدت و پرهیز از انشقاق ضروری است و هرگونه موضع گیری که به تضعیف وحدت بینجامد محکوم است و مجلسی عصاره ی ملت و در رأس امور است که تبلور وحدت و اتحاد ملی باشد.

وی با اشاره به نقش محوری مجلس در بخش نظارت و قانونگذاری، متذکر شد: بر این باوریم که اگر هر مسئولی به وظیفه خویش درست عمل کند شاهد تبانی، اختلاس و ارتشاء نخواهیم بود که سبب نارضایتی مردم می شود.

عضو کمیسیون عمران در مجلس دهم با تاکید بر رفع مشکلات مردم، گفت: بیکاری حاصل ضعف در نظام مدیریتی و بازرگانی و تجارت داخلی و خارجی است. مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی همواره یاد نمودند و توجه جدی دارند. بیکاری مانند بمب ساعتی برای پایه های اخلاق، فرهنگ، استحکام خانواده و امنیت روانی و اجتماعی خطرناک است.

بنایی با بیان اینکه حاصل بیکاری فقر، فساد، انحراف و بزهکاری است، اظهار داشت: بنا به این شرایط دولت باید برای مقابله با بیکاری راهکار ارائه دهد و اراده جدی داشته باشد و از آمارسازی دست بردارد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر اقتصاد بومی هر منطقه و اصلاح نگرش بانک ها و دستگاه های اقتصادی از دلال محوری به تولیدمحوری تغییر یابد و بر روی تولید ملی تأکید شود.

وی به مشکلات گناباد و بجستان اشاره کرد و گفت: حدود ۲۰ سال است که گناباد و بجستان با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کنند. امسال بارندگی این دو شهر ۶۰ میلیمتر بوده و می طلبد با این شرایط به وضعیت کشاورزان و دامپروران این مناطق توجه ویژهای شود.

بنایی با بیان اینکه موضوع ریزگردها و گرد وغبارها باید جدی گرفته شود، گفت: توجه ویژه وزارت صنعت و معدن به صنایع و معادن گناباد و بجستان برای توسعه این مناطق و ایجاد اشتغال لازم است.

وی افزود: هنوز جاده بین گناباد و مشهد به طول ۴۰ کیلومتر دو بانده نشده است و در این سال ها تلفات زیادی بر مسافرین و زائرین تحمیل شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرودگاه و راه آهن در گناباد و بجستان ضروری است، اظهار داشت: توجه وزیر بهداشت را به حوزه بهداشت گناباد و بجستان جلب می کنم و لازم است نسبت به تکمیل بیمارستان علامه بهلول گناباد و بیمارستان آیت الله مدنی بجستان توجه ویژه شود.

بنایی گفت: مشکل آب شرب گناباد و بجستان بحرانی است و از وزیر محترم نیرو می خواهم که خودشان این موضوع را مدیریت کنند و دستورات لازمه را صادر نمایند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر روستاهای گناباد و بجستان با مشکل بی‌آبی مواجه هستند و توجه به صنایع کوچک و اشتغال بانوان امری جدی است.




:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , علمی-فرهنگی -هنری-ورزشی , محلی-منطقه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: